Lite info om the crazy thing that happened today

Åkte till stan ensam idag faktiskt... Älskar och luffa i H&M, TopShop och alla affärer och röra mig bland tygerna i min ensamhet.

Först var jag i SKHLM där köpte jag en jättesöt klänning från H&M och lämnade tillbaka en klänning jag köpt i Cubus. Sedan kollade jag efter skor men hittade inget! Efter två timmars letande efter de perfekta skorna som inte fanns åkte jag till stan.

Letade i Feet First, TopShop, DinSko, SkoPunkten över allt! Hittade ett par Tommy Hilfigers. Jag smälte på plats! De kostade 1200 kr typ!!(Jag vet inte med er men för mig är det ganska mycket för ett par kilklackar...) Jag ringde mamma och fråga, hon sa att om de var riktigt riktigt fina fick jag(detta efter två bråk! Hon har köpt skor för mycket mer och använder de knappt, alla blivit mina dock men...) Hon lyckades övertala mig att kolla runt lite till och om jag inte hittade så skulle det vara okej.

Jag drog till min favorit affär, H&M, för att kolla in deras The Beattles linnen. Som vanligt tappade jag bort mig... Mitt i vimlet hittade jag ett halsband med tre ringar i. OMG!! Jag frågade var de låg och den snälla arbetaren guidade mig dit. Jag kollade runt och gick till andra sidan och gissa vad jag hittade! De perfekta skorna!!! De ligger en sjöfarts känsla över de och de är navy blue! och sådär guld och vita! Jag ville ha de vita men de fanns inte i min storlek :(

Men jag köpte de blåa ändå! Hoppas de passar med klänningen. Överdelen liknar en bustier. Hahaha men ni får bilder på torsdag då helvettet tar sluuut.

(Med syrran inne på Vero Moda eller Vila...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0