Skolavslutning ida!!!!!

Tog med kameran, föörsta gången och gissa vad som händer! Jo jag sitter på bussen och kollar på bilderna sen så raderas alla! Hade tagit fett många!! :( Men här kommer en Saqib tog på Tjejgänget :)


(Linda, Merve, Lydia, Alma, Sherrifat, Kavindi, Alexandra, Jag(med sjal, men ni vet ju att jag är muslim eller? :P), Srabani)

Tänkte gå ut med de men tack Gud att jag inte gjorde det, är jättesjuk. Feber och förkylning.. Men ska ändå ta en runda runt stockholms innesrtad imorrn :)

Haha grabbarna rökte cigarr utanför skolan och tjejerna ville fira med chanpagne utanför haha, men mr. Flynn kom ut och skrämde iväg oss :P haha jag sprang iväg. Tagen med cigarr? Skulle bli plankan för min del :D Fastän jag alltid velat prova så gjorde jag inte det. Vet inte om det finns nikotin i. Allergi mot nikotin :P Weirdo haha

Ska nog fira mer i helgen med ett paqr andra tjejer(alkoholfritt så klart kan inte lova att det blir drogfritt dock :P nej jag skojar bara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0