En snar framtid

Hej!! Kom nyss hem från mormor och morfar!! Vi hade jättekul. Bilder kommer upp när jag får de, you see, jag har ingen kamera :( jag har pengar och köpa men vill spara till sommarn, hoppas på att ha 10 000 kr då och förhoppningsvis åka till vår lägenhet i Egypten, sweet. Eller så kanske jag spenderar sommarn i kärlekens stad Paris.
 

Men vill också besöka Tunisien i sommar... Men vi får se tills dess. Måste få bra betyg nu, sedan kan jag börja tänka på nöje. Vill man vara rik så måste man sätta nytta innan nöje ibland :)



Sen har vi ju också Amerika resan med skolan men allt i sinom tid. Åh, den här sommaren kommer vara skööön, hoppas jag. Massor av vänner och vattenpipa runt omkring mig :) En härlig sommar helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0