Lite bilder...(gotta love Elle!)

 
Ojj data kablarna kom med visst. Hatar och använda vardagsrummets stationära data! Okej vardagsrummet mitt och min systers(föräldrarna har ett där uppe , brat varning :P) så föräldrar stör inte men ljuset är så extremt dåligt här!

Jag har en bärbar i rummet. Ibland, mobba inte mig nu, så brukar jag sitta i vardagsrummet och kolla filmer på denhär(stationära)  och plugga på den andra, samtidigt.
Jag målade naglarna turkos för jag ska ha på mig ett über sött linne på mig från H&M för 100 kr tror jag! Älskar H&M alltid det senaste modet med en "edge".

Passade på och hämta upp Just Glow kittet från H&M, gratis! Man får en "kupong" på köpet med Elle. Tack Elle!! :P
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0