101120

Såg Harry Potter nyss. Den var BÄST! Okej lite svår om man inte har läst böckerna men jag som har läst böckerna dussintals gånger föutspådde varenda steg de tog.

Jag har inte bloggat för att:
  1. Vår skola dödar oss med läxor!!
  2. Fått VG i Fysik som gjorde att jag gick galen, för jag är en MVG elev
  3. Jag är förhäxad i Hullabaloo in the Guava Orchard och måste läsa ut den
  4. Nya Elle har kommit!!
  5. MATTE PROOOV
  6. Och massor av annat...

Okej nu ska jag gå och läsa lite i Hullabaloo in the Guava Orchard och sedan gå och sova, har en del och göra imorrn! Bjuder på en bild här:


(Ljuva sommar tider)

(På flyget till Egypten)

(En galen sommar under sommarn när jag blev jagad av en galen katt och utskälld av ett par fulla fjortisar för att jag skrek, sen skrek Maryam Fuck you tillbaka sedan skynda vi hem för vi var "rädda" för att katten skulle komma tillbaka!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0