Waka waka loca, she's crazy waka waka loca!


Ska sova snart!! Fast måste göra massor nu. Har 1000 mejl att skicka ut. Jag verkar inte vara den här personen men jag är. Mycket buisness runt omkring mig, inte allt om skolan...

Är så sugen på att åka någonstans och bara ta det lugn ni vet, spa dygnet runt, ingen runt om kring mig bara jag och det tomma "hotellet" jag stannar på! Inte bry mig om hur jag ser ut eller vad jag har på mig om något alls. Vill bara vara ensam och sova, bara ett par dagar(högst två) sen får någon snäll komma och vara med mig och så är det bara vi två i en vecka, spelar ingen roll vem bara någon.

Men måste gå till min knullade mail och skicka ut mejl efter mejl efter mejl.... Hoppas ni har det bra!!


(En bild på vår lilla stuga i bakgården, det där e typ bara en liten del)

(När jag fyllde 12 år!!)


(OMG ser inte min syster ut som en Geisha utan mun??? Omg va småå alla va!!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0