Varför förra inlägget?

Jo för att jag spenderade hela min månadspeng igår, ni vet 20:de(!!!! Pengar rullar in som de ska) på rakhyvel, tidning och massor av andra "små saker"

Och idag skulle vi lämna "barnen" på någon film och sen chilla med mammas kompisar i något café men jag ville se Harry Potter igen!! Hon sa nej först, but I worked my charm:

Mamma snälla!!! Sen åter gick jag till Alla mina vänner tricket. Sen kom min mammas kompis och övertalade mamma att vi skulle gå på samma visning som hennes söner och det gjorde vi!! Den va bääääst!! Till och med bättre än förra gången.

Jag träffade Mohammed i min klass där av alla personer i världen :P



En av mina favorit dödsätare!!!





(En skiitgammal bild på mina små syskon, innan vi renoverade och allt)


(Asso shit vilken näsa hon hade!!! Finns typ inget där nu, och ja det är jag i bakgrunden, vet inte vad jag hade på mig på den tiden crazy crazy... jag sa ju att jag inte är blond!!)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0