Wiiihooo har nya MCR plattan!!!

Hej, haft en KNAAAS dag!!! Först vaknade, pallade inte åka till skolan men sen ändrade mig i sista minut. Jag hade missat första lektionen men jag skyllde på att det var trafik, shhh... ;)

Sedan gick jag in i Mr. E's kontor och berättade till honom ALLT som jag visste om min syrra och hennes lilla possy. Asso jag har iiiinget emot rökare, bara de är 18+ att röka är äckligt, man får fula tänder och dåliga lungor :( Sedan så sa jag till honom att min morsa skulle komma vid två.

Mamma kom vid två och vi gick runt i skolan med en riktigt irriterande liten skit dam bakom oss som sa till min mamma att sätta på en gäst sak. Min mamma ba "fuck her" DOG AV GARV!! Haha min mamma är skit tung!! Asso SENSATIONAL! Sen vi snacka med mr. E, jag hatar honom som fan men ja backa upp honom som om jag var hans "broder" för att min syrra har gått föör långt. Kommer slå ner henne om hon gör något sånt här igen!

Sen när vi skulle hämta henne från hennes lektion jag ba, det där är langaren och peka på honom. Asso skit dålig vana jag har att peka rakt på personen jag snackar om och jag snackar höööögt. Men jag tycker det är bättre att snacka skit om nån in their face än behind their back. You feel me nigga, you feel me homeboy? :P Sorry har bara en sån här wigga dag idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-post (visas ej)

Blogg eller hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0